Home » » KOLEKSI FOTO - LAWAK DI BULAN RAMADHAN...

KOLEKSI FOTO - LAWAK DI BULAN RAMADHAN...

Written By RR on 7/24/12 | 12:13 AM

.
Bulan puasa memang bulan yang kurang produktif... 
Semua keletihan, apatah lagi kalo terlepas untuk bangun sahur. 
Ini beberapa koleksi gambar yang sempat dirakam 
sempena bulan Ramadhan... 
Jangan la sampai lembik camni, 
berbukalah kalo dah tak larat sangat... 
mula2 belajar puasa ni dapat setengah hari pun dah okey!
.






.

Share this article :

5 comments:

Anonymous said...

ASSALAM, sekadar pandangan & teguran.....kata-kata sedara diatas yg berbunyi:
1) "Bulan puasa memang bulan yang kurang produktif"...

2) "sempena bulan Ramadhan...
Jangan la sampai lembik camni,
berbukalah kalo dah tak larat sangat...
mula2 belajar puasa ni dapat setengah hari pun dah okey!"

sangat tidak betul dan harus diperbetulkan. Bulan puasa x pernah menghalang kita dari kurang produktif, ia lebih memberi semangat utk kita beribadah kepada Allah.

saranan saudara supaya berbuka kalau kalau x larat sgt tidak baik, pembaca di blog internet bukanya budak2 tadika. ia mungkin satu saranan yg sgt tidak baik..walaupun ini niatnya utk berhibur tp kita juga perlu berhati2......sekadar pndangan & teguran.ambik yg jernih buang yg keruh okey..

Anonymous said...

alahai.. mat skema mana sesat sini atas tu??

Anonymous said...

betulla ..apa dia kata tu..
berhibur pun kena tgk2 gak bro..
tak kisah la skema ke apa..asal mat skema tak leh masuk sini ke??

Anonymous said...

BULAN POSA NI SUMA ORG SENSITIF KNAPE YE???

Anonymous said...

Aku sokong anon 8:59AM.
Ayat ko tu biar betol sikit, admin.
Sapa kata bulan posa kurang produktif? Aku tak sahur nasi pun, pagi2 dah keluar gi keja. Ayat umum biarlah yg lebih positif.

'Lepas tu berbukalah kalau dah tak larat'? Hukum mana plak ko ikut ni? Dah tak larat baik tido, takpe. Apsal nak buka plak?

Apapun layan...
lagi macho beruk tu hehehe master jedi.. hhmmmm

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets